Storing? Bel: 036 - 548 98 38

Dé specialist in duurzaam verwarmen en koelen uit de regio!

All-in Serviceabonnement

Deze service is om problemen te voorkomen en om onze vaste klanten voordeel te bieden. Kwaliteit en klantvriendelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij gaan door waar andere bedrijven stoppen. Ook met service: als u een All-in abonnement heeft, nemen wij het initiatief voor een gerichte onderhoudsafspraak. En niet 1 keer in de twee jaar maar ieder jaar. Om te kunnen starten met 1 van de abonnementen maakt u altijd eerst een afspraak. Wij komen dan langs voor het controleren en eventueel saneren van uw apparatuur.

All-in abonnement onderhoud en storingen gasapparatuur

  • 1 automatische onderhoudsbeurt per jaar zonder arbeidskosten
  • verhelpen van storingen zonder arbeidskosten
  • voorrang – ook s’avonds en in het weekend - in geval van een storing
  • geen voorrijkosten (regio ’t Gooi, Almere, Lelystad)

Uitleg en contractvoorwaarden

  • exclusief onderdelen
  • All-in abonnement is voor Cv-ketels en VR/HR combiketels niet ouder dan 5 jaar en tot 50 KW.
  • ingangsdatum: na een saneringscontrole/beurt waarin het toestel in goede conditie is gebracht (arbeidsindicatie: circa 1 uur)
  • het contract heeft alleen betrekking op de ketel. Alles daarbuiten valt niet onder het contract
  • alle abonnementen gelden voor 1 jaar en worden behoudens opzegging stilzwijgend verlengd,maar is na 1 jaar per maand te beëindigen.
  • wilt u het abonnement ontbinden, dan loopt het abonnement door, 1 maand na de dag van opzegging.

Voorbeelden van situaties waarin het abonnement niet voorziet

  • problemen in de nutsvoorziening
  • bevriezing
  • blikseminslag
  • reparaties buiten het toestel
  • onderdelen
  • storingen zoals (of veroorzaakt door niet) bijvullen en ontluchten
  • storingbezoeken Fabrikant
  • extra arbeid t.b.v. saneringscontrole/beurt

Gasservice Flevoland behoudt zich het recht voor in bepaalde gevallen een abonnement te weigeren/ beëindigen, bijvoorbeeld

  • een toestel kan niet meer worden onderhouden of hersteld
  • het toestel is niet goed bereikbaar
  • blikseminslag
  • er zijn geen onderdelen meer verkrijgbaar
  • werkzaamheden door derden aan de installatie

Abonnement afsluiten of een vraag? Neem contact met ons op »